ads

Sunday, February 03, 2019

Lirik lagu Nadai Peluang Kedua - Nelson Nehru


Terubah aku besulu
Enggau siko dara dikerindu
Pengerindu iya enda lama
Bebungai sekejap aja

Terubah aku bepangan
Enggau dara peremban dalam
Pengerindu iya enda lama
Lalu puntan

[1]
Suba aku cukup keran
Tang nuan berubah ati
Aku meri nuan madu
Dibalas nuan enggau racun

[2]
Diatu aku udah senang
Idup begulai enggau iya
Nuan datai ngeruga pengidup aku
https://liriklaguibane.blogspot.com

[3]
Nadai peluang ke dua kali
Nadai ati ku ka di tundi nuan agi
Nadai peluang ke dua kali
Nadai pisang kala bebuah dua kali

[4]
Aku bisi sulu baru
Mentas begulai enggau aku
2x
Maia tusah enggau senang
Iya enggau aku

Repeat [3][4],[1][2]

Composer : Nelson Nehru
Lyric : Nelson Nehru
Music Arranger & Video Editor : Ricky Jay
Producer : Nelson Nehru
Publisher : Kaban Music Production (KMP) Sdn. Bhd.

Lirik Lagu Iban: Nadai Peluang Kedua - Nelson Nehru


>> Click Here for more Lirik Lagu Iban: Nelson Nehru << - www.liriklaguiban.com

No comments:

Post a Comment