ads

Sunday, February 03, 2019

Lirik lagu Sinu Betemu Enggau Ambai Lama - Nelson Nehru


[1]
Sinu amai ati aku
Betemu enggau nuan ambai lama
Nuan enggau sabak merap aku
Aku labuh ai mata
Sinu betemu enggau nuan dara

[2]
Nadai nyangka tua betemu
Laban lama tua udah beserara
Nuan bedau baka dulu
Agi bajik baka menya
Nadai berubah pemajik nuan dara

[3]
Aku bedau bebini
Nuan bedau belaki
Cukup sabar ati tua
Nganti pangan diri

[4]
Aku bejanji ambai
Ngambi nuan kebini
Nuan meh ambai keterubah
Enggau kepenudi

Repeat [1],[3][4],[1]

Composer : Nelson Nehru
Lyric : Nelson Nehru
Music Arranger & Video Editor : Ricky Jay
Producer : Nelson Nehru
Publisher : Kaban Music Production (KMP) Sdn. Bhd.

Lirik Lagu Iban: Sinu Betemu Enggau Ambai Lama - Nelson Nehru


>> Click Here for more Lirik Lagu Iban: Nelson Nehru << - www.liriklaguiban.com

No comments:

Post a Comment