ads

Saturday, March 03, 2018

Lirik lagu Ukai Keterubah - Dom Romeo


Aku minta nuan nerima
Sapa aku ti kebenar ya
Aku ngaku nuan ukai keterubah
Palan pengerindu aku terengkah

Aku nemu ni asai ati nuan
Ngempu aku ti udah luya meragan
Nuan ngibun pemali ati
Ketegal betambak bekau kaki

[1]
Aku enda minta diri bakatu
Nuan pan enda kala nyagi tua betemu
Ukai semua pekara ti nyadi
Nitih ka perambu dalam ati
http://www.liriklaguiban.com

[2]
Pengerindu tua ukai baru tumbuh
Tang neresak ari tempangan
Tua amat meh menggi tubuh
Tang nasib tua Petara ti nyuran

Repeat [1][2]

Tetap keni tua besatu ati
Idup di dunya ukainya lama
Penyalah dosa sama bebagi
Laban tua empu ti sama deka

Lirik Lagu Iban: Ukai Keterubah - Dom Romeo


>> Click Here for more Lirik Lagu Iban: Dom Romeo << - www.liriklaguiban.com

No comments:

Post a Comment